Вчені з’ясували, що фобії можуть передаватися генетичним шляхом

Здоров'я, Новини

Вчені змогли вивчити механізми виживання в психіці людини та зробили відкриття, про основоположні фактори страху.

Вони з’ясували, що фобії можуть передаватися генетичним шляхом, про це інформує  Голос.if.ua.

Іноземні психологи визначили, що страхи і переживання передаються від батьків до дитини. До такого висновку експерти дійшли після декількох наочних експериментів, які вивчали роботу механізмів виживання. Фобії, які виникли в результаті травми або підсвідоме відторгнення, можуть успадковуватись не лише близькими родичами, але й онуками. Саме дослідження полягало в наданні групі піддослідних лабораторних мишей зразків з певним запахом, який асоціюється з тим чи іншим страхом.

Подібний взаємозв’язок створили за допомогою асоціативного остраху. Згодом медики вивчили потомство досліджуваних гризунів і їх реакцію на цей фактор. Виявилося, що майбутні покоління боялися цього аромату майже так само сильно, як їх предки. Хоча для більш точної теорії необхідна тверда фактична база, подібна ситуація дозволила вченим висунути гіпотезу про те, що страхи передаються у спадок. Феномен пояснюється досить просто: для того щоб виживало потомство, організм на рівні ДНК передає інформацію про небезпеки, які загрожують, що і запам’ятовуються органами чуттів.

Джерело:  cikavosti