У метеоритах, які впали на Землю, вчені знайшли «ключ» до пояснення появи життя на планеті (фото)

Новини, Суспільство

Вчені заявили, що в двох метеоритах виявлені молекули цукрів – основоположні молекули для розвитку життя на Землі.

У дослідженні передбачається, що удари метеоритів, можливо, доставили ці молекули на Землю, інформує  Голос.if.ua відповідно до прес-релізу НАСА.

Одним з цукрів є РНК-компонент рибоза, ключовий біологічний будівельний блок, і виявлення того, що він міг з’явитися з космосу, ускладнює наше розуміння виникнення життя.

Вчені з НАСА і три японських університети зробили додаткові кроки, щоб переконатися, що це не просто забруднення викликане людським фактором.

Але, згідно з дослідженням, опублікованим в понеділок в журналі PNAS, атоми вуглецю, виявлені в метеоритних молекулах цукрів, відрізнялися від тих, які, зазвичай, зустрічаються на Землі.

Команда сподівається провести подвійну перевірку шляхом пошуку рибози в незайманих зразках з космічних каменів, подібних до тих, які взяті з астероїда Рюгу, які в даний час знаходяться на шляху до Землі.

Вчені не знайшли цукру, які складають ДНК, але рибоза є ключовим компонентом РНК, яка, можливо, була створена в історії еволюції.